nas cihaz hakkında sorum var - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
nas cihaz hakkında sorum var
10
●
132
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
nas cihaz hakkında sorum var
1
2
08-06-2022, 12:25:02
#10
creaficistanbul
Programmer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam evde ki nas sunucu download değil upload kullanır. Uploadiniz da genelde 4 -6 mbit arasıdır hic kimse interneti kullanmasa evde. O nedenle sorun yani
evde ben yokken kullanan yok hocam zaten o yüzden sorun değil
08-06-2022, 12:26:35
#11
creaficistanbul
ziynetorg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yedeklemeler için uygun bir cihaz; QNAP kullanılıyor genelde.
evet qnaplara da baktımda fiyat çok pahalı ve benim için gereksiz yüksek şuan bu cihaz işimi görür gibi gelmişti
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler