
Hepimizin sıklıkla kullandığı herkez! kelimesi nasıl yazılır?
Maalesef bu kelime de bizim kanayan yaramız. Birçok arkadaşımız hatalı kullanıyor. Herkez; Her bir kez anlamına gelir. Gerçi bu anlamda kullanıldığını da pek görmedim
Ancak bu kelimeyi kullananlar,"insanların bütünü ya da birçoğu" anlamında kullandıkları için, haliyle yanlış yazıyorlar. Doğrusu "Herkes" şeklindedir.Uzun lafın kısası, sondaki harf "Z" değil "S" olmalıdır.