Yeni Yazılımımızdan Görüntüler, Nasıl Görünüyor ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Yazılımımızdan Görüntüler, Nasıl Görünüyor ?
19
●
1.072
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Yeni Yazılımımızdan Görüntüler, Nasıl Görünüyor ?
1
2
3
19-06-2022, 01:55:21
#19
Mayer
Kurumsal PLUS
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel eksik bulamadım ama renk tercihi hardal rengi bakır sarısı olsa butonlarda daha güzel olurdu sanki
Renkleri isteyen tabi istediği gibi şekillendirebilir, biz göz yormaması adına koyu tercih ediyoruz.
27-06-2022, 13:00:19
#20
winner
Rottmayer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Renkleri isteyen tabi istediği gibi şekillendirebilir, biz göz yormaması adına koyu tercih ediyoruz.
demo iletirseniz incelemek isterim hocam.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler