• 29-05-2022, 23:13:15
    #10
    Bu ülkede vergisini verdiğin herşey devlet için yasaldır.
  • 29-05-2022, 23:13:15
    #11
    tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden illegal olsun ki? anlayamıyorum şöyle soruları. kelimenin aranma hacmi bile var yaa
    hocam aranma hacmi yüksek olan başka şeylerde var ama onlarda yasak sonuçta , bir avukatın açıklamasında legal olmadığını söylüyordu ama bilgim yok. araştırmak lazım
  • 29-05-2022, 23:14:52
    #12
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede vergisini verdiğin herşey devlet için yasaldır.
    ksımen kesinlikle katılıyorum
  • 29-05-2022, 23:17:00
    #13
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Kesinlikle kanunen kabul edilebilir olduğunu düşünmüyorum. Neden derseniz, sonuç olarak ya bir bot data ya da normal kullanıcıların bulunduğu havuz sistemi söz konusu. Örnek vereyim bir tane smm kullanıcısı terör veya toplumsal milli dini değerlere hakaret içeren gönderisine smm panelden olumlu yorum veya beğeni topladı. O yorum attırılanlar belki Instagramı kullanmayı çoktan bırakan insanlar. Bazı smm panellerinde olumsuz ve terör gömderilerine gönderim yapmayın gibi bir uyarı bulunsa da kişilerin hür olduğu etkileşim haklarının kontrol edilmesinin kanuna aykırı olduğunu düşünüyorum.
  • 29-05-2022, 23:30:06
    #14
    Platin üye
    Google için yasak olması kanunen de yasak olduğu anlamına gelmez.
  • 29-05-2022, 23:51:35
    #15
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google için yasak olması kanunen de yasak olduğu anlamına gelmez.
    ortada bir KANDIRMA - YANILTMA işi var. olmayan bir şeyi varmış gibi göstermek. bilemedim !!!
  • 30-05-2022, 13:53:28
    #16
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    maalesef işletmelerin bu smm paketlerin alması yasak gerisini siz hesap edin
  • 01-06-2022, 16:45:15
    #17
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede vergisini verdiğin herşey devlet için yasaldır.
    kesinlikle bende bu düşünceye katılıyorum vergi ödüyorsan sorun yok