• 26-05-2022, 16:08:38
    #1
    Merhaba yurtdışından böyle bir evrak geldi ne olduğunu anlamadım 3 4 sayfa böyle ne olduğunu bilen var mı?


  • 26-05-2022, 16:16:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Vergi istiyorlar sanırım reis 😃
  • 26-05-2022, 16:17:13
    #4
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba yurtdışından böyle bir evrak geldi ne olduğunu anlamadım 3 4 sayfa böyle ne olduğunu bilen var mı?


    Eğer bir gelir elde ettiyseniz bunu hükümete bildirin diyor yani. Aslında doldurmak şart değil. trafik sigortası yaptırdığınızda verilen maddi hasarlı trafik kaza tutanağı gibi.
  • 26-05-2022, 16:18:34
    #5
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba yurtdışından böyle bir evrak geldi ne olduğunu anlamadım 3 4 sayfa böyle ne olduğunu bilen var mı?


    Gelir Vergisi
  • 26-05-2022, 16:25:12
    #6
    Youtube üzerinden mi kazanç sağlıyorsunuz?
  • 26-05-2022, 16:44:26
    #7
    SosyalBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Youtube üzerinden mi kazanç sağlıyorsunuz?
    Evet öyleydi ancak kanalı baya oldu satalı
  • 26-05-2022, 16:48:57
    #8
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet öyleydi ancak kanalı baya oldu satalı
    Anladım. Satmadan önce W-9 vergi formunu kendi adınıza göndermiş miydiniz? Eğer non-citizen olarak doğru bir şekilde doldurup gönderdiyseniz size gelen bu formu Amerika dışı yabancı vatandaşlar için gelir vergisini bildirme formunuda buna istinaden göndermiş IRS (USA vergi idaresi).
  • 26-05-2022, 16:54:02
    #9
    ERP
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vergi ile ilgili.