Web sitem sizde nasıl gözüküyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Web sitem sizde nasıl gözüküyor
14
●
452
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Web sitem sizde nasıl gözüküyor
1
2
23-05-2022, 01:37:22
#10
Asmus1990
Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şahane!
Teşekkür ederim hocam
23-05-2022, 01:38:51
#11
Asmus1990
sadecemfk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece görsele bakarak dediysen , sende de bir sıkıntı var 😂
Menü boş ekran getiriyor. Resimlerin boyutları ayarlanmamış bu yüzden boyutlardan ekran kaplanıyor.
SS atar mısınız hocam size zahmet
23-05-2022, 01:41:27
#12
bebekforum
Asmus1990 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Wordpress hocam kendi kafamda yapıcam bir şeyler daha düşünme aşamasındayım
EĞER WORDPRESS İSE ÇOK FAZLA AÇIĞI VAR.
@
StabilBey
; eğer aktif ise görüşün.
23-05-2022, 01:54:07
#13
BrsSoftware
çok güzel gözüküyor tasarıma bayıldım maşallah kim yaptıysa eline sağlık
23-05-2022, 01:58:17
#14
Asmus1990
BrsSoftware adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel gözüküyor tasarıma bayıldım maşallah kim yaptıysa eline sağlık
Harbi çok sağlam yapmış
Tema Sahibi Theme Forest
23-05-2022, 08:58:31
#15
fatihbaz
kategorilere,konulara filan girip gezdim ama bi sorun yok bende.ayrıca tema güzelmiş,ben de begendim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler