Geçmiş olsun. Verilmiş sadakanız varmış. Ben de pek anlam aramasam da sürekli kötü olaylar sonrasında örümcek ya da böcek benzeri canlılarla karşılaşıyorum. Ama hiç üstüne gitmedim. Normalde de çok nadir belirirler. Sizin konuyu görünce aklıma geldi.