• 19-05-2022, 00:43:24
    #10
    Üyeliği durduruldu
    keşke ısıraydı yerel halk kahramanımız olurdu baydırmen
  • 19-05-2022, 00:44:10
    #11
    Her şeye bu kadar anlam yüklemeyin, kırkayak bile çıkabilir evinizden. Kafayı yerdiniz herhalde kırkayak çıksa anlamak aramaktan.
    • AnaBayin
    AnaBayin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-05-2022, 00:45:29
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeye bu kadar anlam yüklemeyin, kırkayak bile çıkabilir evinizden. Kafayı yerdiniz herhalde kırkayak çıksa anlamak aramaktan.
    4 aydır stabil giden hayatın üstüne terslik gelince insan anlam arıyor mecburen
  • 19-05-2022, 00:47:27
    #13
    illaki takacaksan sadaka ver rahatla.sadaka kazayı belayı def eder
  • 19-05-2022, 00:49:20
    #14
    Kaza olabilir ama örümcek çıktıysa o iş sakat örümcek planladı her şeyi en son baktı bir şey olmadı sizinle yüzleşecekti konuşacaktı ama öldürmüşsünüz hocam ya.
  • 19-05-2022, 00:53:34
    #15
    Geçmiş olsun. Verilmiş sadakanız varmış. Ben de pek anlam aramasam da sürekli kötü olaylar sonrasında örümcek ya da böcek benzeri canlılarla karşılaşıyorum. Ama hiç üstüne gitmedim. Normalde de çok nadir belirirler. Sizin konuyu görünce aklıma geldi.
  • 19-05-2022, 01:01:27
    #16
    Çok geçmiş olsun
  • 19-05-2022, 01:19:38
    #17
    örümceğin haberi yok tabi olanlarda insanın koynuna giriyor
  • 19-05-2022, 02:08:57
    #18
    Geçmiş olsun hocam...