• 18-05-2022, 21:06:10
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marş basıyor ama almıyor
    Marş dönüyor ama almiyorsa; akü kutup başlarını söküp tekrar takın.
  • 18-05-2022, 21:07:12
    #11
    Kasko(varsa) poliçesi çekici hizmetini kapsıyorsa ara istediğin yere ücretsiz götürsünler seni.
    Yoksa da yine işini çekici yada usta çağırmak çözecektir, o süreye kadar çalıştıracağım diye arabayı çok zorlamaman faydana olacaktır.

    Geçmiş olsun.
  • 18-05-2022, 21:09:10
    #12
    Trafik sigortanda ücretsiz çekici hizmeti olabilir. Benim sigortamda vardı belki sizdede vardır kontrol ederseniz ücretsiz tamirciye kadar çekerler hocam.
  • 18-05-2022, 21:11:32
    #13
    Ya hocam git tamirci çağır veya çekici çağır buraya niye yazıyorsunuz anlamış değilim yolda belde hatta yurtdışında dışarıda kalan buraya yazıyor
  • 18-05-2022, 21:16:20
    #14
    araç ilk başta benzinde çalışıyor sonra tüplüye geçiyor,
    eğer benzin bitti ise çalışmamazlık yapıyor,

    eğer sıralı lpg varsa tüpe basılı tutarak marş vermeyi dene, internette vardır örnekleri
    • kaynur
    kaynur bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-05-2022, 21:21:32
    #15
    anahtar çipi yerinde mi bi kez yaşadım da
    yerindeysede vurdurmayı dene bence
  • 18-05-2022, 21:43:47
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Akü nedeniyle marşla çalışmayan bir aracı ittirerek vurdurmaya çalışırsanız, 5 defa fren hakkınız vardır. O evreden sonra fren boşalır ve araç durmaz. Bu yüzden bu nedenle vurdurma işlemi yaparsanız, limitli hakkınız olduğunu ve ani el frenine ihtiyaç duyabileceğinizi unutmayın. Bu durumun olması durumunda da panik yapmayın. Sadece yokuş aşağı vurdururken dikkatli olun.

    Araçtan çok anlamıyorsanız, sağını solunu kurcalamadan usta ya da çekici çağırın.
  • 18-05-2022, 21:47:12
    #17
    Gizli kontak varsa arabada o elektriği kesiyor bizimde başımıza geldi aynısı çekici götürdü bi elektrikçiye adam kablo bağladı 2 dkda çözüldü
  • 18-05-2022, 22:28:32
    #18
    BFOlmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya hocam git tamirci çağır veya çekici çağır buraya niye yazıyorsunuz anlamış değilim yolda belde hatta yurtdışında dışarıda kalan buraya yazıyor
    Birazcık insan olsan fena olmaz zaten gerginim bak kırarım kalbini senin burası paylaşım forumu bu kategori de sorum var kategorisi sana mı soracağım ne paylaşacağımı 10 tane insan yazmış yardım için bir sen anormal anormal yazıyorsun burada ilginç ilginç yorumlar yapmayın. Ya