• 16-05-2022, 14:29:31
    #1
    Arkadaşlar sizce en iyisi hangisidir?

    Yastık altı biriktirmek mi?
    Banka hesabı açmak mı?
  • 16-05-2022, 14:30:31
    #2
    Bir farkı yok faiz işletmezsen ikiside ölü para
  • 16-05-2022, 14:32:06
    #3
    Enpara
  • 16-05-2022, 14:32:14
    #4
    kerpiç ev temeli.
  • 16-05-2022, 14:32:43
    #5
    Banka varken , evde para mı biriktirilir. Ülke hırsız kaynıyor.
  • 16-05-2022, 14:34:37
    #6
    Kişisel Rütbe
    Şöyle düşün yatırım yapmadığın sürece her gün değeri düşüyor
  • 16-05-2022, 14:35:36
    #7
    Yastık aldı döviz/altın.
  • 16-05-2022, 14:36:13
    #8
    Eldeki kuş daldaki kuştan iyidir.Fiziksel olarak banka kasalarin da muhafaza edebilirsiniz.
  • 16-05-2022, 14:36:45
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle düşün yatırım yapmadığın sürece her gün değeri düşüyor
    Altın olarak yapıyorum hocam zaten