Arkadaşlar sizce en iyisi hangisidir?
Yastık altı biriktirmek mi?
Banka hesabı açmak mı?
yastık altı mı banka mı?
14
●380
- 16-05-2022, 14:32:43Banka varken , evde para mı biriktirilir. Ülke hırsız kaynıyor.
- 16-05-2022, 14:36:45Altın olarak yapıyorum hocam zatenSaitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
