• 15-05-2022, 01:00:23
    #1
    Aramızda GreenCard kazanan var mı acaba, bu sene veya öncesinde, merak ettim.
  • 15-05-2022, 01:02:31
    #2
    artık aramızda değil
  • 15-05-2022, 01:03:04
    #3
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramızda GreenCard kazanan var mı acaba, bu sene veya öncesinde, merak ettim.
    yok ama en eski greenncard çı olarak forumda ben varım
  • 15-05-2022, 01:05:11
    #4
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok ama en eski greenncard çı olarak forumda ben varım
    Kaç yıldan beri?
  • 15-05-2022, 01:06:02
    #5
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yıldan beri?
    20 yıl en az var. 22 yıl diye anımsıyorum
  • 15-05-2022, 01:07:00
    #6
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 yıl en az var. 22 yıl diye anımsıyorum
    Vay be 20 yıldır çıkmıyor mu?
  • 15-05-2022, 01:09:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    nedense bende böyle cıkıyor

  • 15-05-2022, 01:09:36
    #8
    Başvurmadım ama iki tanıdığıma çıktı. Keşke başvursaydım diye düşündüm 😂
  • 15-05-2022, 01:11:37
    #9
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be 20 yıldır çıkmıyor mu?
    20 yıl katılmadım tabi ama hep takip ederim.mesela gren card çıkan sanatçıları bilirim. kazanmak zor değil kısmet işi. kazandıktan sonrası daha zor.mülakat özellikle. gren cardı kazanıp mülakatta elenenler var.