• 14-05-2022, 10:41:38
    #1
    İşinizi yada dahil olduğunuz projeyi seviyor musunuz ?
    severek mi yapıyorsunuz yoksa mecburiyetten küfür ederek mi ?
  • 14-05-2022, 10:44:51
    #2
    Çok nadir severek yapıyorum
  • 14-05-2022, 10:45:03
    #3
    Ben çok seviyorum işimi hocam, maşallah maşallah diyelim gece bile rüyamda kod yazıyorum hatta bir kaç saat pc den ayrılsam çok kötü oluyorum
  • 14-05-2022, 10:45:30
    #4
    Ekip olarak yaptığımız işe / göreve aşığız
  • 14-05-2022, 10:47:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tek bi alan olunca sıkıyor ister istemez 😐
  • 14-05-2022, 10:48:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SmartMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek bi alan olunca sıkıyor ister istemez 😐
    Aynen Öyle daha fazla bişi öğrenesim var ama zaman yok
  • 14-05-2022, 10:50:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mylive21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen Öyle daha fazla bişi öğrenesim var ama zaman yok
    Benim vaktim var ama mentalim yok 😃
  • 14-05-2022, 10:50:49
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Seviyoruz
  • 14-05-2022, 10:52:59
    #9
    sevdiğim işi yapıyorum, dolayısıyla çalışmıyorum
    ajız aj