• 12-05-2022, 19:29:35
    #1
    Merhabalar,

    Forumda bir arkadaş ile görsel yükleme işi ile anlaştık. Fiyat konusunda olsun iş konusunda olsun. Acil perşembe gününe yetiştirilmesini istediğimi belirtmeme rağmen kabül etti. Fakat 2 gündür oyaladı beni işi teslim edemedim çok zor bir duruma girdim. Ve işi iptal edip başka bir arkadaşa teslim etmeye çalışıyorum. sizce - Trade atmalı mıyım ?
  • 12-05-2022, 19:33:53
    #2
    .best ONE 🏆
    - trade hakkınız var ama tamamen size kalmış, özel bir sebebi olabilir
  • 12-05-2022, 19:34:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İş için anlaştıysanız ve kişi işi teslim edemediyse -trade atabilirsiniz.
  • 12-05-2022, 19:34:21
    #4
    Ben olsam atardım ortada mağduriyet var
    Başkaları için örnek olur
  • 12-05-2022, 19:35:07
    #5
    - trade atmamak için bir sebep yok bence.
  • 12-05-2022, 19:37:48
    #6
    Kurumsal Üye
    Durumu sorun, söyleyebileceği bir şeyse ve kanıtlayabiliyorsa atmazsınız insanlık hali ancak kanıtlayamıyor ve konuyu başka yerlere çekiyorsa atın. Sonuçta başkaları da ticaret yapacak.
  • 12-05-2022, 19:39:46
    #7
    Hocam haklısınız buna sözüm yok, ancak gerçekten de geçerli sebebi varsa ve bahane değilse atmazsanız tamamen insafınıza kalmış. Şahsen yerinizde ben olsam bahane ise -trade atardım.
  • 12-05-2022, 19:40:58
    #8
    burakgungormus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısınız buna sözüm yok, ancak gerçekten de geçerli sebebi varsa ve bahane değilse atmazsanız tamamen insafınıza kalmış. Şahsen yerinizde ben olsam bahane ise -trade atardım.
    İşlerinin olduğunu vs. söylemekte hocam.
  • 12-05-2022, 19:44:34
    #9
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlerinin olduğunu vs. söylemekte hocam.
    Hocam bence arkadaşa açık açık yazın -trade vermek benim hakkım, işi uzatmanızın bir bahane olduğunu düşünüyorum size eksi trade atacağım ha eğer gerçekten önemli işleriniz varsa kanıtlayın atmayım diyin en mantıklısı.