• 08-05-2022, 17:19:51
    #10
    Kırmızı Orkide aldım
    • AnaBayin
    AnaBayin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-05-2022, 17:22:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hakanacari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırmızı Orkide aldım
    Bende kırmızı aradım da beyazını buldum hocam malesef ki
  • 08-05-2022, 17:23:11
    #12
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kırmızı aradım da beyazını buldum hocam malesef ki
    Olsun hocam o rengi de çok güzel 😊
  • 08-05-2022, 17:24:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hakanacari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsun hocam o rengi de çok güzel 😊
    Kırmızı da en sevdiğim renk hocam ondan çok aradım 😂 beyaz klasiklesti benim için ondan bakmadim bile bir hocamız da migrosta var dedi oradan aldım
  • 08-05-2022, 17:27:04
    #14
    Robot Süpürge aldık kardeşlerimle beraber evdeki iş yükünün azalması için
  • 08-05-2022, 17:28:44
    #15
    Kendi anneme ve kaynanama avm den 2 cuzdan canta aldım 1 saat once. Dun de hanıma lenovo tablet aldim
  • 08-05-2022, 17:30:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi anneme ve kaynanama avm den 2 cuzdan canta aldım 1 saat once. Dun de hanıma lenovo tablet aldim
    Hocam ayıptır sorması cüzdanlar ne kadar tuttu ortalama baya oldu cüzdan hediye almayali piyasadan uzak kalmayalim en azindan
  • 08-05-2022, 17:31:54
    #17
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ayıptır sorması cüzdanlar ne kadar tuttu ortalama baya oldu cüzdan hediye almayali piyasadan uzak kalmayalim en azindan
    Hocam cuzdanlar 260 tl idi. 2 taneyi 400 e verdiler. Tabletler ucmus ama ya 64 gb 4 ram l3novo vatan da indirirme girmisti. 3200 den 2400 e düşürmuslerdi. Onu aldm esime.
  • 08-05-2022, 17:33:13
    #18
    Üyeliği durduruldu
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cuzdanlar 260 tl idi. 2 taneyi 400 e verdiler. Tabletler ucmus ama ya 64 gb 4 ram l3novo vatan da indirirme girmisti. 3200 den 2400 e düşürmuslerdi. Onu aldm esime.
    Cüzdanlar baya uçmuş hocam tablet de öyle asgari ücretle çalışan insanları düşünemiyorum şu anda bu fiyatlar baz alindiginda hediye dahi lüks olmuş