Annenize ne hediye aldınız ? R10+
25
●662
- 08-05-2022, 17:22:12Üyeliği durdurulduBende kırmızı aradım da beyazını buldum hocam malesef kihakanacari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2022, 17:23:11Olsun hocam o rengi de çok güzel 😊AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2022, 17:24:07Üyeliği durdurulduKırmızı da en sevdiğim renk hocam ondan çok aradım 😂 beyaz klasiklesti benim için ondan bakmadim bile bir hocamız da migrosta var dedi oradan aldımhakanacari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2022, 17:28:44Kendi anneme ve kaynanama avm den 2 cuzdan canta aldım 1 saat once. Dun de hanıma lenovo tablet aldim
- 08-05-2022, 17:30:16Üyeliği durdurulduHocam ayıptır sorması cüzdanlar ne kadar tuttu ortalama baya oldu cüzdan hediye almayali piyasadan uzak kalmayalim en azindanerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2022, 17:31:54Hocam cuzdanlar 260 tl idi. 2 taneyi 400 e verdiler. Tabletler ucmus ama ya 64 gb 4 ram l3novo vatan da indirirme girmisti. 3200 den 2400 e düşürmuslerdi. Onu aldm esime.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2022, 17:33:13Üyeliği durdurulduCüzdanlar baya uçmuş hocam tablet de öyle asgari ücretle çalışan insanları düşünemiyorum şu anda bu fiyatlar baz alindiginda hediye dahi lüks olmuşerkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle