Kuşadasında sakin plaj/deniz?
25
●520
- 05-05-2022, 18:17:04Bu zamanda güzelçamlı ve davutlar tarafları sakin olur. Millipark'a da girebilirsiniz sabahları çok insan olmuyor.
- 05-05-2022, 18:22:26Konu sahibinin izni ile : temmuz ayında kuşadasında 3 aylık kalmak üzere bulunacağım iş aramaktayım yaptığım meslekler garsonluk, sahilde çalışmak(mersinliyim iyi çalışırım), komilik(yapmadım ama hızlı öğrenirim), düğünlerde çalıştım ayrıca üniverstede finans öğrencisiyim 2. Sınıfım kuşadasında iş veren abilerim iletişime geçerse çok sevinirim.
- 05-05-2022, 18:27:55berkeselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleİnternetten baktığım kadarıyla milli park ve Güzelçamlı aynı yer sanırım doğru mudur? Bir de güzelçamlı yazınca şöyle bir yer çıkıyor bana küçük gibi göründü bu kadar mı? Küçük olması sorun değil ama insan sayısı küçük yerde daha fazla sorun olur gibime geldi o yüzden emin olamadım, davutlar yazınca baya geniş bir sahil çıkmıştıbenyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2022, 18:29:48güzelçamlıyı gecıp mıllı parka varıyosnz hocam o resımde ki ilk koy ilerde baska koylarda var daha sakin ve boş gibi neredeyse ama domuzlar var saldırmaz korkmayın sakınBerkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2022, 18:31:53Davutların kendi sahili var, ilerisisi güzelçamlı sahili aynı şekilde kendi sahili var. Milli park ise güzelçamlıya bağlı ama güzelçamlı sahilinin ilerisi devlete ait bir millipark ücretli giriş yapıyorsunuz, yukarıda attığınız gibi 4 adet koy var bu attığınız içmeler koyu sahil diğerkinler taşlık koylar. İçmeler koyu kalabalık olur genelde sahil ve suyu alçak olduğu için insanlar ailesiyle geliyor. Diğer koylarda 5 adım attığınızda boyunuza ulaşır su ama gölgelik alanı oturmalık alanı gibi yerleri daha güzel ve daha sakin oluyor. Milliparkta insanlara alışmış yaban domuzlarını görebilirsiniz köpeğinize dikkat etmenizi öneririm.Berkayel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2022, 18:37:22mayıs en gec hazıran gibi gelin hocam temmuza kadar oteller elemanlarını coktan almıs olur cogu yerde oyle tabıSHALEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
