• 01-05-2022, 16:22:12
    #1
    Saatlik 14 TL günlük 141 TL çalışırmısınız yoksa şuan ondan fazla kazanıyormusunuz ?
    Sigorta var ama yol yemek size ait !
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Mc donalds 'a girsen hem daha az çalışırsın hem de daha az yorulursun
      7.30 saat çalışma + 30 dk mola - asgari ücret - hemde yemek onlardan

      mc donalds örnekti benzer yemek firmasındaki işleyişler aynı
  • 01-05-2022, 16:22:42
    #2
    Yaptığın iş nedir?
  • 01-05-2022, 16:23:15
    #3
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saatlik 14 TL günlük 141 TL çalışırmısınız yoksa şuan ondan fazla kazanıyormusunuz ?
    nice günlere hocam
  • 01-05-2022, 16:23:44
    #4
    mhcifci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığın iş nedir?
    E-ticaret yöneticiliği hocam
  • 01-05-2022, 16:24:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saatlik 14 TL günlük 141 TL çalışırmısınız yoksa şuan ondan fazla kazanıyormusunuz ?
    valla işe çok ihtiyacım var 24 saat de pc başındayım hep hemen çalışırım
  • 01-05-2022, 16:25:10
    #6
    SEO Expert
    Afrikada madencilik yapan çocuklar daha fazla kazanıyor, bir de eticaret yöneticiliğiymiş. işe CEO alsanız aylık 4000 tl ödersiniz siz
  • 01-05-2022, 16:25:24
    #7
    Türkiye’nin yarısı o ücrete çalışıyor zaten hocam.

    Anket gibi bir şey için veri toplamaya çalışıyorsanız evet, asgari ücretin çok üstüne evde çalışarak çıkabiliyorum.
  • 01-05-2022, 16:25:32
    #8
    logomist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla işe çok ihtiyacım var 24 saat de pc başındayım hep hemen çalışırım
    10 saat sabah 9 akşam 7 sadece pazar günü boş
  • 01-05-2022, 16:25:33
    #9
    hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-ticaret yöneticiliği hocam
    Hocam dünya genelinde asgari ücret ya da asgari ücretin altında kazananlara genellikle vasıfsız işçi denir. Yanlış anlamayın bu kötü bir kavram değil lakin yaptığınız iş günümüzde popülasyonda olan ve gerçekten getirisi olan bir iş. Dolayısıyla bu rakamlara günümüzde kimse çalışmaması gerekiyor bana göre. Özetle çok düşük.