İşletme okumak mantıklı mı ?
10
●234
- 30-04-2022, 13:02:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet hocam ben ilk hukuk düşünüyordum ancak çok hukuk okuyan var ve işsiz hukuk mezunlarda oldukça fazla eczacilik ve işletme düşünüyorum eczacilik biraz daha yatıyor kafama