• 29-04-2022, 16:29:43
    #82
    hayatnesesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aa Zafer abi sen miydin ya Bu akşam geliyom bayramda elini öperim bi tur atarım bununla
    gelince ara
  • 29-04-2022, 16:37:05
    #83
    2013 model Mercedes Cla 200
  • 29-04-2022, 16:44:07
    #84
    2020 audi A6
  • 29-04-2022, 17:40:41
    #85
  • 29-04-2022, 19:43:13
    #86
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10 Ailesi hangi aracı kullanıyorsunuz?
    Fotoğraf ve Video paylaşımı yapalım herkesin MaşAllahı birbirinde olsun nazar değmesin.
    Ben başlıyorum araç plaka vs gözükmesin ama çıtırtıdan egzoz sesi paylaşayım kulağınızın pası silinsin.



    https://youtu.be/dlmNYbGxS8A



    Toyota Avensis 2008
    Honda CBR 125R 2013

    Bu arada arabanın egzozu hakkında düşünceleriniz nedir? Hakaret etmeden linçlemeden lütfen.
    Egzoz sanirim bir tutku ama bana cok itici geliyor. Rahatsiz oluyorum.
  • 29-04-2022, 20:27:02
    #87
    Tam 5 yıldır Honda Civic Fd6.
  • 29-04-2022, 21:45:17
    #88
    Üyeliği durduruldu
    2021 DS7 crossback
    2006 chrysler crossfire 3.2
  • 29-04-2022, 22:11:08
    #89
    Opel Vectra GLS A 2.0 (19 senedir bizde )
    Renault Kangoo Maxi 2012
  • 29-04-2022, 22:13:59
    #90
    FurkanGNS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ömürlük evlat…


    Sorento dimi ic dizaynı filan baya güzel araba ☺