R10 Hangi Arabayı Kullanıyor
113
●8.676
- 29-04-2022, 03:11:342021 model Kia Stonic ve Egea 2021 Lounge paket var yatırımlık almıştım fiyatlar fırlamadan Allahtan, birde abimle projelik Impreza WRX'imiz var yavaş yavaş yapıyoruz bir şeyler inşallah, bir maşallahınızı alırız.


- 29-04-2022, 03:11:43Bi ford capri alcaktım eski orjinal para ile zaman yarışıyor. Parayı biriktiriyorum zam geliyor bu gidişle el arabası alacağımnumanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2022, 03:12:35MaşAllah yapıldığında buraya paylaşmayı unutma konuyu hortlatma görevi sendeFurkanBicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2022, 03:13:57Eyvallah hocam, motor vs mekanik bakım tamam görsellik kaldı sadece, dolar sağ olsun yavaş yavaş yaptırıyornumanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


