Aracımı satmalımıyım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aracımı satmalımıyım
12
●
628
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Aracımı satmalımıyım
1
2
25-04-2022, 21:32:15
#1
RauL
Merhaba arkadaşlar 2015 BMW 118i Sport pulus. aracım var. son zamanlar fiyatları çok yükseldi. internette devamlı görüyorum araç fiyatları %25 firlayacak gibi konulara denk geldim sizce 1,2 ay beklemelimiyim.
25-04-2022, 21:33:35
#2
chechen46
Üyeliği durduruldu
araba satmanın tam zamanı
25-04-2022, 21:33:45
#3
DenqeSiz
700 bin koy satışa zaten senden görenler 800 koyar satışa
25-04-2022, 21:34:17
#4
Oleey
1-2 aya hangi araç olursa olsun bugün olan değerinde bulamayacaksınız. O yüzden aciliyet yoksa satmayın.
25-04-2022, 21:35:15
#5
esrefyasa
bugün haber geldi %25 zam gelecekmiş. adamlarımıza talimat vermişler
https://www.youtube.com/watch?v=0dNtny_sxZc
25-04-2022, 21:36:03
#6
Turkic
Satınca yerine yenisini koyabilecek misiniz?
25-04-2022, 21:37:14
#7
RauL
Turkic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satınca yerine yenisini koyabilecek misiniz?
ondan korkuyorum bende
25-04-2022, 21:37:28
#8
Soviet
Mal satılmaz hocam. Ama üstüne koyacam daha iyisini en az 2 hafta içinde alacam diyosan olur.
25-04-2022, 21:38:12
#9
Misafir
Satıp yerine c segment 2 araç alın
Birisini kullanın birisini sürekli al sat yapın
Elde sıcak para ve 1 araç güzel ticaret..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler