• 24-04-2022, 22:00:26
    #1
    İnternetten baktım en ucuz 7 bin TL sizce ileride ucuzlar mı klimalar ?
  • 24-04-2022, 22:01:51
    #2
    2022 için hayır tabi yaz geliyor dolar düşmediği sürece
  • 24-04-2022, 22:03:09
    #3
    Klima ucuzlamaz, para varken almazsanız yazın iyice zam gelir alamazsınız.
  • 24-04-2022, 22:03:16
    #4
    1 sene önce ekran kartları yok, sabredin. 2 aya gelecek fiyatlar düşecek diyorlardı ama günümüzü görüyoruz. Uzun bir süre hiçbir şeyin fiyatının düşeceğini düşünmüyorum.
  • 24-04-2022, 22:03:26
    #5
    Sıcaklar arttıkça fiyatlar da artar hocam.
  • 24-04-2022, 22:03:34
    #6
    Neden ucuzlasın hocam ?
    ucuzlaması gerektiğini size düşündüren şey nedir
  • 24-04-2022, 22:03:39
    #7
    Ucuzlamaz. 6 bin'e kışın almadığım 12btu Beko 13.500 olmuş. Tam sezonu şimdi.
  • 24-04-2022, 22:05:54
    #8
    Hocam ne zaman bir şeylerin ucuzladığını gördünüz
  • 24-04-2022, 22:10:51
    #9
    Ucuzlamaz. Zaten yeni elektrik zamlarından sonra bu yaz yellenme yöntemi daha popüler olacaktır diye düşünüyorum.