• 19-04-2022, 21:03:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ben de içiyorum arada problem olmaz
  • 19-04-2022, 21:04:37
    #11
    Acile gidin buradaki önerilere kulak asmayın
  • 19-04-2022, 21:05:46
    #12
    Bazı insanlar acile gitmekten çekiniyor nedense, bazıları da burnum akıyor diye acile gidiyor. Kesinlikle acile gidin hocam sağlık şakaya gelmez.
  • 19-04-2022, 21:05:54
    #13
    Açılın ben doktorum
  • 19-04-2022, 21:06:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun hocam
  • 19-04-2022, 21:06:37
    #15
    Bizim oralarda araba tutanlara (yolculukta midesi bulananlara) 1 çay kaşığı mazot veriyorlardı. Hastaneye gitmeniz en sağlıklısı hocam.
  • 19-04-2022, 21:07:09
    #16
    EmirYayla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam
    Sağolun hocam valla hiç gulesim yok mazot iciyosun da ne istiyosun 25 TL diyo babam
    • EmirYayla
    • quantex
    EmirYayla ve quantex bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2022, 21:08:08
    #17
    İşin ilginç tarafı acile gidin denilmiş, verilen cevap ise ''geçmez ise sabaha giderim'' kusura bakmayın da sabaha bu rahatsızlık sizi hangi hale sokabilir garantisini kim verebilir ki;
  • 19-04-2022, 21:08:32
    #18
    Hocam her akıllı insanın yapması gerektiği gibi hastaneye git boşver dinleme saçma sapan önerileri yoğurt kusmayla olacak iş değil.