• 16-04-2022, 11:53:36
    #1
    Ödülü Soru:
    Cebinizde 20 TL var ve o 20 TL ile ne yapardınız?

    Ödül: 20 TL

    En güzel cevabı veren arkadaşa ödülü veri cem.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Az çok demeden SMA bağışı veya fidan bağışı yapardım. 20 TL hiçbir şey ama Türkiyede ki her vatandaş 20 tl bağış yapsa birçok çocuğun hayatı kurtulur veya her yer orman olur.
  • 16-04-2022, 11:54:55
    #2
    20₺ daha ekler domain alırdım.
  • 16-04-2022, 11:56:11
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödülü Soru:
    Cebinizde 20 TL var ve o 20 TL ile ne yapardınız?

    Ödül: 20 TL

    En güzel cevabı veren arkadaşa ödülü veri cem.
    ucuz coinlerden bir tanesinden alır 10 yıl unuturdum.
    olta misali tutarsa 10 yıl sonra param olur.
    olmaz ise 20 tl kaybettiğim ile kalırdım.
  • 16-04-2022, 11:57:39
    #4
    Poligona gidip biraz kurşun alır herşeye son verirdim
  • 16-04-2022, 11:58:15
    #5
    Parayı katlamak için uğraşırdım 20 tl
    25 tl yaparsam bile kâr olduğunu düşünürüm bugün 25 yaptıysam yarın 30 için uğraşırdım...

    Sabır ve azim olduğu sürece her bütce yatırımdır
  • 16-04-2022, 11:58:46
    #6
    20 tl den 10 tlsini ihtiyaclı birisine verirdim. 10 tl yide cami yapımına verirdim.
  • 16-04-2022, 11:58:56
    #7
    Bir fakire yardım ederdim.
    • Glavrone
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-04-2022, 11:59:19
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sokak hayvanlarına mama alırdım
  • 16-04-2022, 11:59:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    20 gmail alırdım kurtarma maili ekler 1.5 dan satar 30 TL yapardim arta arta götürürdüm neticede yüzde 50 karlı iş