• 13-04-2022, 21:43:23
    #1
    Aracım Palio 1.3 Multijet 2005.
    Araçtan inerken genelde elektrik çarpıyor.
    Sorun neden olabilir acaba?
    Bu durumu yaşayan var mı?
  • 13-04-2022, 21:44:38
    #2
    Bende aynı sorunu yaşıyorum günde en az 50 kez çarpıyor kurye olduğum için. Elimi uyuşturuyor bazen o derece
  • 13-04-2022, 21:45:00
    #3
    Kurumsal Üye
    Bizim hanımıda çarpıyor bugünlerde dünyayı manyetik alan mı sardı nedri anlayamadım
  • 13-04-2022, 21:45:11
    #4
    Growth Manager
    hocam yine sizi sadece araba çarpıyor

    beni evdeki işyerindeki bütün metaller demirler ne varsa çarpıyor kapı kolu pencere kolu
  • 13-04-2022, 21:46:00
    #5
    Bu gibi durumlarda yalın ayak toprağa basmanız iyi olacaktır. Çünkü bende de çok oluyordu
  • 13-04-2022, 21:46:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben de de aynı sorun var dışarıda arkadaşım elime değiyor elektrik çarpıyor direk durmadan oluyor bir de metallere falan değerken de hissediyorum
  • 13-04-2022, 21:46:52
    #7
    Çıplak ayak toprakta 10 dk yürü yada bas geçer
  • 13-04-2022, 21:47:13
    #8
    Koltuklarinizin kumaşı ile ilgili bir durum olabilir. Beni de ofisteki koltuktan kalkarken çarpıyor
  • 13-04-2022, 21:48:06
    #9
    arabanın egzoz bölgesine zincir takın yere dokunsun