• 10-04-2022, 21:31:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan ki malvarlığınızın olmadığını düşünün sadece 1000 TL'niz var.
    Bu parayı nasıl değerlendirirdiniz? Biliyorum 1000 TL fazla değil ancak siz nelere yatırım yapardınız?
  • 10-04-2022, 21:32:55
    #2
    Qui non proficit, deficit
    Şu an ki tek mal varlığım borçlarım ve acılarım...
  • 10-04-2022, 21:32:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bilginize bağlı 400tl masraf ile e ticaret sitemi kurdum şuanda yayında
  • 10-04-2022, 21:34:00
    #4
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an ki tek mal varlığım borçlarım ve acılarım...
    1000 TL borçlara gitti tüh
  • 10-04-2022, 21:36:14
    #5
    Hesap satın alır hesap satardım
  • 10-04-2022, 21:36:22
    #6
    Qui non proficit, deficit
    Nwjus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 TL borçlara gitti tüh
    7500-1000=6500+Acılar
    Yine zarar ettim pü...

    İyi forumlar dilerim hocam
  • 10-04-2022, 21:39:06
    #7
    abdullahki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap satın alır hesap satardım
    Ne gibi hesaplar hocam
  • 10-04-2022, 21:41:23
    #8
    Nwjus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi hesaplar hocam
    Örnek vermek gerekirse Semrush hesapları Wp-rocket gibi hesaplar İnstagram hesapları aklınıza gelebilecek ve kazandıracağını düşündüğünüz hesapları satabilirsiniz.
  • 10-04-2022, 21:41:47
    #9
    Sey-İT'e kaptırırdım.
    • Nwjus
    • EvaStore
    Nwjus ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.