• 08-04-2022, 12:53:14
    #1
    Merhabalar maasimdan hep 3500 tl artiyor ve uzun sureli birikim ve kâr yapacagim ama ne alsam bilemiyorum dolar haric tavsiyeniz varmidir suanlik altin aliyorum her ay yarim altin
  • 08-04-2022, 12:53:46
    #2
    Altına devam hocam..
  • 08-04-2022, 12:55:17
    #3
    tahatr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altına devam hocam..
    Tamamdir hocammmm
  • 08-04-2022, 12:55:37
    #4
    200 dolar al hocam 3500 ₺ ile ne yapılabilirsin başka
  • 08-04-2022, 12:58:34
    #5
    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 dolar al hocam 3500 ₺ ile ne yapılabilirsin başka
    Uzun sureli birikim yapicam hocam onun icin sordum niyetim birsey yapmak degil
  • 08-04-2022, 12:59:29
    #6
    altın, dolar enflasyon karşısında eziliyor şu an.
    borsada belirli firmalara ya da doğrudan endekse yatırım yapabilirsin.
    daha garanti istiyorsan ufak ufak abd şirketlerini toplayabilirsin.
  • 08-04-2022, 12:59:54
    #7
    burakeo97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 dolar al hocam 3500 ₺ ile ne yapılabilirsin başka
    Hocam en mantıklı yatırım yöntemi altın, ayrıca gençler için bu yatırım yöntemi ileride ki kuracağı yuva için bile çok güzel olabilir, dolar bana pek mantıklı gelmiyor tamam belki dolar altından daha fazla artıyor olabilir ama altın her zaman ülkemizde bir tık öndedir.
  • 08-04-2022, 13:03:34
    #8
    İleride yurtdışı düşünüyorsanız dolar veya euro tabii
  • 08-04-2022, 13:09:27
    #9
    Dolar bir çok risk barındırıyor. En sağlamı altın.