sitemi şifreledim ama...
15
●420
- 04-04-2022, 23:20:48sitemi şifreledim ama herşey hala apaçık ortada öğeyi denetle diyince herşey görünebiliyor bütün html kodları açık bir şekilde, normalde şifreli kodun gözükmesi gerekmez mi?
- 04-04-2022, 23:25:22Php fonksiyonları ioncube ile şifreleyebilirsiniz. Yada javascriptleri şifreleyebilirsiniz. Html ve css üzerine yaptığınız şifrelemelerin bir anlamı yok gibi bir şey. Tarayıcı bunları yorumladığı için ziyaretçi de öğeyi denetle yapıp görebilir basit mantık olarak.
- 04-04-2022, 23:31:42başka sitelerde göremiyor, sadece şifreyi görebiliyor ama bende tüm kodlar açıkta. ctrl+ u da şifreli amamucahitergul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2022, 23:52:38obscure şifreleme değildir. html şifrelemenin de pratikte bir anlamı yok.
- 05-04-2022, 14:48:39tamam hocam anlamı yok ama benim sorduğum soru "html şifrelemenin pratikte bir anlamı var mı?" değildi...AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-04-2022, 15:05:48Şifrelemiş olsaydınız her şey apaçık ortada olmazdı. Başka bir site şifrelenmiş olsaydı zaten tarayıcı bunu işleyemezdi dolayısıyla siz de erişemezdiniz.
- 05-04-2022, 15:58:22hocam hangi javascript kodu olacak yardımcı olabilir misiniz biraz açabilir misiniz yani. javascript kapatınca siteye girişleri engelleyebilirim o şekilde bir yöntemi vardı sanırım, js kapatınca açın diyor açmazsa hiçbir şekilde erişemiyor.mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle