• 03-04-2022, 07:22:35
    #10
    Kenke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @vido; genelde sabahları aç karna 30 dakika bisiklet ve akşamları yemekten sonra 30 dakika yapıyorum nabız aralığını bilmiyorum net olarak evde bisiklet var eliptik
    Ben de konunun uzmanı değilim fakat hocam yıllardır spor yapıyorum, gün içinde 3-4 saat yapmanız yerine sabah aç karınla 1-1.5 saat yapılan kardiyonun daha verimli olduğunu okumuştum bir yerde sebebi ise sabah kalktığınızda aç olmanız dolayısıyla yakılacak karbonhidrat olmuyor direkt yağ yakımına başlıyor, ikincisi ise sabah kalktıktan sonra salgılanan hormonlar (kortizol, adrenalin vs.) örneğin kortizol yıkımı arttıran bir hormon fazlası ise çok zararlı. Özet olarak hocam, vereceğiniz kilo yaptığınız kardiyo şekline göre mükkemmel ölçüde değişirken, yaptığınız zamana göre de değişiklik gösterebilir. Bunun kararını vücudunuzu en iyi bilen kişi olarak siz vereceksiniz. Ek olarak belirttiğim gibi fazla kortizol hormonu protein yıkımını başlatır (sağlık alanındaki hocalarım daha iyi bilirler bir yanlışlık varsa düzeltirseler çok sevinirim) dolayısıyla fazla kardiyo yapmak kaslarınızın erimesine sebep olacak ki bu da sizin ihmal edemeyeceğiniz ölçüde önemli bir faktör. Sağlıkla kalın.
  • 03-04-2022, 08:33:03
    #11
    eliptik bisiklet ve yürüyüş 2-3 ay yeterli gelir daha sonrası koşu ister. kas kaybına gelince.mutlaka hergün tavuk veya en azından 7*8 yumurta beyazı yemelisin. günde en az 3 litre su içmelisin.
  • 03-04-2022, 14:09:26
    #12
    3 saat kardiyo yerine 1 saat fitness 1 saat kardiyo yapar ve beslenmenize biraz dikkat ederseniz %100 daha fazla verim alırsınız
  • 03-04-2022, 18:40:21
    #13
    @merpaCNS; @muratergl; @eyefive5; ben o zaman sabah kardiyo mu arttırıp akşamları da fitness yapayım en mantıklısı bu gibi teşekkürler
  • 03-04-2022, 19:47:26
    #14
    sabah yarım saat + spor sonrası yarım saat şeklinde uygularsanız daha fazla verim alırsınız