
Geçici süreliğine şehir dışına geldim 30 gün kalıp gideceğim haliyle bir kiralık öğrenci evi tuttum orada kalıyorum.
Evin her şeyi var tek sorunu Wi-Fi yok! Bina yöneticisine sorduğumda interneti arayıp bağlatabilirsiniz diyor.
Türk Telekom ve diğer firmalar minimum 6-12-24 ay gibi taahüt falan diyor. 30 günlük internete ihtiyacım var.
İşlerimi bilgisayarda çözüyorum telefondan bilgisayara interneti bağladım ama su gibi internet harcıyor.
Bu konu hakkında fikri olan, ne yapmam gerekeceğini söyleyen birisi olursa sevinirim.