Merhaba, Webview uygulamamı başvuru gönderdikten bir süre sonra böyle bir hata gönderdi. Sitede ssl vs var. Uygulamayı yapan kişi itiraz formu göndermemi istedi. Sorun nedir acaba?
Açamazsınız, itiraz formuyla düzelecek bir şey değil. Yazılımsal olarak düzeltilmesi gerekiyor.
teşekkür ederim. Peki facebook ve google ile giriş yapma eklentisinin bununla alakası olmaz değil mi? Siteyle alakalı bir durum değil, uygulama da sorun var
teşekkür ederim. Peki facebook ve google ile giriş yapma eklentisinin bununla alakası olmaz değil mi? Siteyle alakalı bir durum değil, uygulama da sorun var
teşekkür ederim. Peki facebook ve google ile giriş yapma eklentisinin bununla alakası olmaz değil mi? Siteyle alakalı bir durum değil, uygulama da sorun var
hocam sizi üzmek istemem ama muhtemelen yazılımcı virüs yüklemiş. İsterseniz bir kodu isteyin bakalım. Apk atma şansınız varsa bize de atabilirsiniz inceleriz
hocam sizi üzmek istemem ama muhtemelen yazılımcı virüs yüklemiş. İsterseniz bir kodu isteyin bakalım. Apk atma şansınız varsa bize de atabilirsiniz inceleriz
umarım öyle bir şey değildir. Çok teşekkür ederim, mesaj olarak ileteceğim size