Merhabalar foruma yeni kayıt
Tek birsey sormak istiyorum oğlum da bu forumda kayıtlı oğlum kayıt etti (el işi örgüler yapıyorum ticaret için) ve beni kayıt etti (davetiyeyi davetiye talebinden aldım)
herhangi bir problem olur mu ?
Engellenme veya başka bir şey gibi ?
Bilen birisi veya yetkili birisi yanıt verirse çok memnun olurum 🙂
Bilen birisi yorum yapabilir mi ?
9
●260
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 26-03-2022, 10:21:28Hoş buldum teşekkür ederim yakın zamanda el örgülerimi Satışa koymayı düşünüyorum şu anda sadece instagram adresimde mevcutturRascoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni aydınlattığın için de teşekkür ederim 😊 - 26-03-2022, 10:25:06Hoş bulduk teşekkür ederim 😊batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2022, 10:30:39Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Hoşgeldiniz, linkte yer alan mesajda kurallar genel olarak belirtilmiş.
https://www.r10.net/1079117718-post123.html - 26-03-2022, 10:30:59Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hoş geldin anneciğim bu konuyu bende bilmiyorum sormak istedik beraber 😊csbutik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle