Ziogaming
Teşekkürler. inceleyeceğim.
bende ortepedik rahat bir koltuk arıyorum takipteyim hocam
vallahi sırtım vs aşırı derecede ağrımaya başladı
İnş isteklerimize uygun bir şey buluruz
maddiimkan varsa nurus mobilyaya bak.çok kaliteli ürünleri var.ve servis destekli.
Hocam kötü koltuktan 5-10 kere almaktansa iyisini bir kere almayı tercih ederim. Bide en son kırıldığında ciddi kaza geçirdim. 1 hafta yatmak zorunda kaldım.
xdrive'lar hoşuma gidiyor bir göz atın derim
Teşekkür ederim. İnceleyeceğim.
190 boy 95 kiloyum x drive kullanıyorum memnunum, aynı sınıfta farklı firmalar için değerlendirme yapamıyorum ama kesinlikle 200-300 liralık koltuklar ile ömrümü tüketmişim boşuna...
Peki kullanımınız nasıl? Çok yaslanarak kullanır mısınız?