Arkadaşlar tek tıkta geldi bu normal mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Arkadaşlar tek tıkta geldi bu normal mi?
14
●
1.106
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Arkadaşlar tek tıkta geldi bu normal mi?
1
2
22-03-2022, 19:14:03
#10
ByHickimse
AdsenseBank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence de gerek yok, İsimlerimizin üstünü çizdirmeyelim
Sen dikkat et çizdirmemeye
Misafir; işimiz gücümüz show aynen hocam.
22-03-2022, 19:14:31
#11
intelsovision
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen dikkat et çizdirmemeye
@
BONI
; işimiz gücümüz show aynen hocam.
Hocam bize de bir şey öğretsen mükemmel olur
22-03-2022, 19:17:23
#12
ErkutErcelik
Çok merak ettim , cevap verebilecek olursa ben de memnun olurum. 1 tıklamaya bu nasıl mümkün olabiliyor ?
22-03-2022, 19:24:16
#13
Misafir
Güle güle harcayın.
22-03-2022, 19:35:09
#14
flatcastradyo
Bence normal cok normal benim yeni actigim 1 haftalik olan Almanya kayitli adsensenin bugunku kazanclarindan bugun gordum 1 tik 2.59 euro vermis tiklama fransadan olmus
22-03-2022, 20:37:41
#15
eyefive5
aslında türkiyede parayı dolar üzerinden alma imkanı olsa daha güzel olurdu. yani dolara karşılık türk lirası değilde direk dolar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler