• 22-03-2022, 13:19:25
    #28
    Ufakta olsa aylık üç beş geliyor bu tamamen forumu ne kadar çok takip ettiğine ve iletişim araçlarını hızlı kullanmanıza bağlı.
  • 22-03-2022, 14:01:39
    #29
    Fazlasını bile yapıyor
  • 22-03-2022, 16:02:42
    #30
    Kurumsal PLUS
    @Admin; ve ekibinden Allah razı olsun. R10 sayesinde ayakta duruyorum 😍
  • 22-03-2022, 16:13:24
    #31
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Bana kattıklarını düşününce....
    Ben de r10 sayesinde geçiniyorum
  • 22-03-2022, 16:21:24
    #32
    Şuan R10'da ticaret yaparak kazananların yanı sıra, R10 ile belirli bir tecrübeye sahip olup kendini geliştirip R10 üzerinden direkt olmasa da farklı alanlarda buradan edindiği bilgi birikim ve tecrübe ile geçinenlerin sayısı da azımsanmayacak kadar fazla.

    Rabbim herkesin gönlüne göre versin.
  • 22-03-2022, 16:44:16
    #33
    Hayatımdaki en doğru karar r10'a üye olmak
  • 23-03-2022, 23:44:54
    #34
    Öğrenciyim kendimi geçindireniliyorum