gemini bonusu yatan var mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
gemini bonusu yatan var mı?
46
●
4.548
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
gemini bonusu yatan var mı?
1
2
3
4
5
6
21-03-2022, 06:52:59
#19
Athelura
BadTrips adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 gün mevzusu ne hocam? Üye olan kişinin 30 gün içinde 100$ hacime ulaşması gerekiyor. O ref yazısında öyle diyor orayı kastediyorsanız
Yanlış görmüşüm hocam 30 gün de işlem yaptıktan 2 iş günü bunu görmemişim sabah sabah kusura bakmayın
21-03-2022, 07:13:32
#20
smhakys
Benim yatmamış. Gerci hesabımı dondurdular. Herhangi bir sorunu olmayanlara yattı mı acaba?
21-03-2022, 07:15:41
#21
Toolz
Üyeliği durduruldu
Benim de yatmadı
21-03-2022, 07:19:01
#22
FeyyazAdatepe
Benim de yatmadı
21-03-2022, 07:20:38
#23
wam
Maks Türk insanı
21-03-2022, 07:21:43
#24
BadTrips
Muhtemelen banladilar TR'yi tekrar. 638362538 adet hesap açan açgözlü insanlar yüzünden legal şekilde airdroplara katılanlarda arada kaynıyor.
21-03-2022, 07:21:44
#25
ilyasutkum
Bir firmanın daha sonunu getirmiş bulunuyoruz. 😂
21-03-2022, 07:30:29
#26
furkandesu
TR'ye firma mı dayanır be.
21-03-2022, 07:43:04
#27
Makalex
Forumda bir arkadaş yatırım karşılayıp o kadar fazla ref kastı ki, bence dikkat çekti. Ben o arkadaşın hesabını patlatacaklarını düşünüyorum. Hayırlısı. Boşu boşuna kyc yaptık gibi.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler