• 25-06-2022, 01:17:00
    #64
    İlginç bir konu olmuş demek ki R10 üzerinden kime ulaşmak istersek sadece birkaç tıkla ulaşabiliriz. Bu çok garip ve bir o kadar inanılmaz. Millet bunun için linkedin'e ciddi para döküyor, burada ise tüm network elinin altında. Aslında müthiş bir network içerisindeyiz ama kimse bu zenginliğin farkında değil, ben bile bu kadarını beklemiyordum. Fenomenleri geçtim bazı ünlüler de takılıyormuş R10'da, Aslında bu network'ü social media üzerinden değerlendirmek mantıklı olabilir. @Admin;
    Linkedin, reddit, twitter nasıl kendine has bir zemini varsa burası da kendine bir has zemin ile yeni bir social media ortaya çıkarabilir tabi bunun için sıfırdan yazılım geliştirmek gerekir, vbulletin ile site zaten gelişebileceği maksimum seviyeye geldi.
    • emseryuke
    emseryuke bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-01-2023, 20:40:36
    #65
    bende fenomen oldum sayilirim @rizeliozcan youtube hesabım
  • 08-01-2023, 20:43:59
    #66
    @HakkiAlkan; Hakkı abiyi unutmuşsunuz