Sizce Hangi Logoyu Seçmeliym - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangi Logoyu Seçmeliym
15
●
368
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce Hangi Logoyu Seçmeliym
1
2
02-03-2022, 21:25:03
#10
Misafir
turangrafik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam ben önceden böyle bişey yapmıştım lazım olur mu bilmem de :d
En güzeli bu olmuş
turangrafik
ve
Huseyinay271
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
02-03-2022, 21:44:13
#11
KNUI
Arkadaşın yoruma attığı logoyu al, altta ki dijital i sil o şekilde kullan. Diğerleri çöp ama emeğe saygı 😀
02-03-2022, 21:49:15
#12
Huseyinay271
turangrafik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam ben önceden böyle bişey yapmıştım lazım olur mu bilmem de :d
Kirazdijital.com Uymadı ama Kirazdijital.com/panel de güzel durdu
02-03-2022, 22:05:32
#13
ASTG
Hosting firmanıza neden manav gibi logolar yapıyorsunuz sektöre uyumlu bir logo düşünmelisiniz bence
02-03-2022, 23:09:28
#14
Huseyinay271
Astek1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hosting firmanıza neden manav gibi logolar yapıyorsunuz sektöre uyumlu bir logo düşünmelisiniz bence
İlk başta güldüm Fakat dediğiniz doğru isim kiraz olunca hocam icon olarak başka ne koycağız
02-03-2022, 23:18:08
#15
OzeL
Üyeliği durduruldu
En son logo çok güzel görünüyor konuya en son eklediğiniz tabi
03-03-2022, 00:34:35
#16
eyefive5
@
turangrafik
; arkadaşın yaptığı logo gerçekten çok hoş.onu kullanın. yoksa sizin 1 numara olanını diyecektim ama oda içime sinmeyecekti
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler