• 02-03-2022, 19:58:04
    #1
    Bugün aracın yağını değiştirdik tanıdık abinin yanında
    Castrol yağ 350 TL
    Yağ filtresi 50 TL
    El emeği 70 TL
    Toplamda 470 TL verdim sanki çok gitti gibime geldi sizce fiyat nasıl
  • 02-03-2022, 19:59:35
    #2
    Önümüzdeki hafta yaptırıcam bende fakat bu bahsettiğiniz fiyat aralığında ise bence çok iyi fiyat herşey neredeyse %100 zamlandı
  • 02-03-2022, 20:01:00
    #3
    en son 1800 e yaptırıştım o da %50 civarı indirimli haliydi. Yağ 470 den fazla tutuyor zaten.
  • 02-03-2022, 20:01:16
    #4
    Geçen hafta bakım yaptırdım. 6 lt. Opet yağ+ yağ,hava,polen, mazot filtresi + 60tl işçilik ile 740₺ ödedim.
  • 02-03-2022, 20:01:45
    #5
    Normal hocam fiyatlar
  • 02-03-2022, 20:02:07
    #6
    Bence gayet iyi fiyat. Bizimkiler 50 liraya far ayarı yapıyor anca
  • 02-03-2022, 20:03:06
    #7
    Yetkili servise yaptırıyorum, geçen sene sırf 4 litre yağa 650 lira yazdılar, bu sene ne olacak bilmiyorum
  • 02-03-2022, 20:03:23
    #8
    Ustanın adresini alalım
  • 02-03-2022, 20:03:54
    #9
    7000’e yaptiriyorum
    A180d sedan dizel 60.000