• 19-02-2022, 15:39:10
    #1
    Arkadaşlar yeni cep telefon alımında 3 taksit sınırının bir çözümü yolu yordamı yok mudur? Malum telefon fiyatları uçmuş…
  • 19-02-2022, 15:40:51
    #2
    Pesin çektirip bankadan vade farkıyla taksitlendirebilirsiniz hocam ama iş yeriyle banka anlaşmalı olmalı onu da diyeyim.
  • 19-02-2022, 15:42:14
    #3
    Kredi kartı ile peşin alıp sadece asgarisini ödersiniz, ancak onda da faiz fazla olur
  • 19-02-2022, 15:45:34
    #4
    fatura üstüne alınabilir ama fiyat farkı fazla cıkıyor taksit 12 olsada
  • 19-02-2022, 15:47:24
    #5
    Fatura üzerine 12 taksit yapardım genelde.
  • 19-02-2022, 15:50:52
    #6
    Pazaryerlerinden taksitle altın alıyosunuz sonra onu biraz farkla bozdurup peşin olarak telefon alıyosunuz
    Hat üstüne almaktanda banka taksitlendirmesinden de ucuza geliyor
  • 19-02-2022, 15:53:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    N11'den alışveriş sitesinden 3 gün önce cep telefonu aldım ve ENPARA kredi kartına vade farksız 6 taksit yaptım. Alışveriş satırında telefon yazmıyor zaten. Doğuş planet yazıyor. Dolayısı ile sistem cep telefonu aldığımı ve bunu taksitlendirdiğimi bilmiyor ...
  • 19-02-2022, 16:59:10
    #8
    Teşekkürler dostlar
  • 19-02-2022, 17:00:05
    #9
    Angemon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazaryerlerinden taksitle altın alıyosunuz sonra onu biraz farkla bozdurup peşin olarak telefon alıyosunuz
    Hat üstüne almaktanda banka taksitlendirmesinden de ucuza geliyor
    Bunu bi araştırayım ben. Teşekkürler