Dolar 18,50 TL iken, 1 depo 650 TL ye doluyordu.
Dolar şuan 13,40 TL, 1 depo 1050 TL ye doluyor.
Burdaki temel faktör ne? Dolar yüksekken daha zamlı depoyu doldurmam gerek miyor muydu?
Dolar - Depo Mantığı nedir?
16
●514
- 14-02-2022, 22:11:42
- 14-02-2022, 22:15:53Buradaki mantık, Zeki Müren'de bizi görecek mi? mantığıdırTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2022, 22:16:58varili son 7 yılın en yükseğinde..97 dolar civarında...Aralık ortasında 70 dolarmış...bir de Aralık ayında ötv indirimi vardı. sanırım şuan o indirim yok bun da etkisi var...
- 14-02-2022, 22:19:14Dolar artınca artan ürün fiyatı, dolar düşünce artışı yavaşlayan ürün fiyatı olur gibi

edit: gerçek cevap aşağıda
yern307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-02-2022, 22:19:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ukrayna-Rusya geriliminden dolayı brent oil'in fiyatı dünya genelinde artıyor + dolar 18.5 iken zammın tamamı pompaya yansıtılmıyordu, ötv indiirmleri ve devlet bütçesinden sübvanse edilerek düşük gösteriliyordu. Şu anki fiyatta ötv mevcut ve sübvanse kalkmış durumda.
