• 14-02-2022, 18:04:00
    #1
    Merhaba Forum + Blog bir şey kurmak istiyorum. Lakin bu ikisi ayrı şeyler olsun istemiyorum. Bu yüzden Blog kısmı güzel olan bir forum sistemine kaldım. Sizce Blog kısmı en güzel olan forum hangisi?
  • 14-02-2022, 18:24:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cms yazlımlarına bakın örnek Ruslar bu işin piri sayılır
  • 14-02-2022, 18:26:48
    #3
    Ücretsiz flarum öneririm. Ücretli xenforo.
  • 14-02-2022, 18:27:56
    #4
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Forum + Blog bir şey kurmak istiyorum. Lakin bu ikisi ayrı şeyler olsun istemiyorum. Bu yüzden Blog kısmı güzel olan bir forum sistemine kaldım. Sizce Blog kısmı en güzel olan forum hangisi?
    Ana domaine Wordpress yada Ghost, subdomaine Discourse öneririm.
  • 14-02-2022, 18:31:24
    #5
    Birmarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cms yazlımlarına bakın örnek Ruslar bu işin piri sayılır
    aklınızda bi örnek varsa link verebilir misiniz hocam?
  • 14-02-2022, 18:33:19
    #6
    MuhammetDemirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz flarum öneririm. Ücretli xenforo.
    xenforo 10 numara ama pahalı, flarum için araştırma yapıyorum.
    poyrazdursuncan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ana domaine Wordpress yada Ghost, subdomaine Discourse öneririm.
    Teşekkürler, bunları da değerlendiriyorum. Bu arada ghost çok eksik gibi geldi. WP ye kıyasla siz ne düşünüyorsunuz?
  • 14-02-2022, 18:35:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aklınızda bi örnek varsa link verebilir misiniz hocam?
    https://instantcms.ru/
    Temalara bakabilirsin hocam
  • 14-02-2022, 18:37:02
    #8
    Birmarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://instantcms.ru/
    Temalara bakabilirsin hocam
    bakıyorumz sagolun 🙏
  • 14-02-2022, 18:37:29
    #9
    Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xenforo 10 numara ama pahalı, flarum için araştırma yapıyorum.

    Teşekkürler, bunları da değerlendiriyorum. Bu arada ghost çok eksik gibi geldi. WP ye kıyasla siz ne düşünüyorsunuz?
    Deneyip karar vermenizi öneririm. Eksik derken ne uzantı olarak mı?