• 14-02-2022, 17:08:14
    #1
    Sorum bu kadar merak ediyorum😅
  • 14-02-2022, 17:08:44
    #2
    Ronaldinho 10 diyenler gelmeden 😀
  • 14-02-2022, 17:08:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ronaldinho ve numarasından gelme
  • 14-02-2022, 17:09:17
    #4
    Bu konular için saat daha erken hocam. Akşam 8-9'u bekleyin
  • 14-02-2022, 17:09:36
    #5
    KendineCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ronaldinho ve numarasından gelme
    Değil değil R10 kurulduğunda Ronaldinho daha mahallede top oynuyordu :P
  • 14-02-2022, 17:09:53
    #6
    Alıntı
    O zamanlar dünya kupası fırtınası vardı. Ronaldinho için fan sitesi yapacaktık. Ronaldinho 10 numaralı formayı giydiği için r10 diye bişeyler yapmayı tasarlıyorduk ama sonra iyinetadmin ile yollarımız ayrılınca boşver ronaldinho'yu dedim akılda kalıcı olduğu için r10.net i pekte webmasterlık çağrıştırmayan bir isim olmasına ragmen açtık..
  • 14-02-2022, 17:10:01
    #7
    Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konular için saat daha erken hocam. Akşam 8-9'u bekleyin
    Otobüsteyim birden aklıma takıldı anlamsızca
  • 14-02-2022, 17:11:37
    #8
    r09 muş aslında 1 numara büyük almışlar seneye de giyeriz diye
  • 14-02-2022, 17:12:07
    #9
    Instagram Reklam Hzm. 🎯
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r09 muş aslında 1 numara büyük almışlar seneye de giyeriz diye
    😂😂😂