R10'un adı neden R10?
36
●3.216
- 14-02-2022, 17:09:36Değil değil R10 kurulduğunda Ronaldinho daha mahallede top oynuyordu :PKendineCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2022, 17:10:01Otobüsteyim birden aklıma takıldı anlamsızcaLifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle