• 11-02-2022, 21:09:04
    #1
    Lost Ark'ı dünden indirdim lakin biraz önce bir hışım girmeye çalıştım hiçbir tepki vermiyor. Sanırım geciktirecekler açılışı, founder pack almadan girebilen var mı?
  • 11-02-2022, 21:13:33
    #2
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lost Ark'ı dünden indirdim lakin biraz önce bir hışım girmeye çalıştım hiçbir tepki vermiyor. Sanırım geciktirecekler açılışı, founder pack almadan girebilen var mı?
    onu bilmem de memleket neresi
  • 11-02-2022, 21:26:35
    #3
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu bilmem de memleket neresi
    rize hocam
  • 11-02-2022, 21:29:40
    #4
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rize hocam
    bende hopa Dedim akraba mi çıkacaz.