• 09-02-2022, 16:00:47
    #10
    Valla güzel arabaymış hiç görmemiştim. Motoru ufak olsa bu fiyata bedava ama bu motorla yanına 5dönümde ayçiçek tarlası almak gerek.
  • 09-02-2022, 16:01:59
    #11
    Bence cep yakar
  • 09-02-2022, 16:04:00
    #12
    Kullanıma bağlı olarak çok değişir.

    Benim arabanın fabrika verisi 5,5 lt / 4,5 lt

    Benim kullanımla 7.9
    Aynı aracı başka bir tanıdık kullanıyor İstanbul'da değil 5.7 filan yaktırıyor
  • 09-02-2022, 16:04:51
    #13
    At 200₺ devam Araba yakmıyor ki mazot pahalı
  • 09-02-2022, 16:05:48
    #14
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beygiri düşük o civarda yakabilir ama km'si çok yüksek diri gelmedi hiç gözüme bu araba insanı üzer gibi duruyor.
    Hocam 2002 model km doğru ise gayet iyi modeline göre
  • 09-02-2022, 16:09:35
    #15
    Fabrika verisi 10.9 demiş şehir içi. Türkiye de 12 litre olur o
  • 09-02-2022, 16:26:28
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Büyük motor düşük hp’li araç her zaman çok yakar. Aracın motoru çok hantal. Hızlanmalarda, yokuşlarda ekstra gaz ister. Buda yakıt tüketimini iyice artırır. Motor hacmi ve hp orantısı iyi olan bir araç bulmanızı tavsiye ederim. Ayrıca bu aracın piyasası yok, satışı zor. Km de yükselirse elinizde uzun süre kalır.