Hocam şunu unutmayın, bilgisayara crackli hiç bir şey indiremiyorsunuz. Word, Excel, Adobe gibi ürünlere ücret ödüyorsunuz.
Lisanslı kullanmanın her zaman avantajı vardır fakat "
crackli hiç bir şey indiremiyorsunuz" dememek lazım. Çoğu yazılımı crackli kurabiliyorsunuz.
Hayırlı olsun hocam. Ayarlar bölümünden trackpad ayarlarını kendinize göre ayarladığınız vakit "sağ tık" olayını unutacaksınız resmen. Onun dışında klavye kısa yollarına göz atmanızı öneririm.
https://support.apple.com/tr-tr/HT201236 <= resmi sitesinde çok güzel anlatmışlar.
Eğer iPhone kullanıyorsanız telefondaki iCloud hesabını bağladığınız vakit macbook üzerindeki mesajlar bölümünden hem iMessage hem de normal SMS göndermeyi aktifleştirmiş oluyorsunuz. Ayrıca ortak bir iCloud hesabı olduğundan gelen aramalara cihaz üzerinden de cevap verebiliyorsunuz. Telefon üzerinde belirlemiş olduğunuz kestirmeleri macbook üzerinde de kullanabiliyosunuz.
Örnek: slm = selam, kib = kendine iyi bak, tmm = Tamam şeklinde sizin yerinize tamamlama olayı.