Merhabalar,
Şu an sadece mobilden açabiliyorum. Chrome tarayıcısında giriş yapıyorum Başarılı diyor, daha sonra tekrar kod girmemi istiyor. Firefox ile giriş yapayım dedim, hiçbir sorun yoktu ama bugün aynı hatayı Firefox da veriyor. Kodu ne kadar doğru girersem gireyim sürekli aynı sayfaya (kod istediği sayfaya) tekrardan atıyor.
Çerezler ile alakalı mı diye düşündüm, çerezleri temizledim yine hata veriyor. Sebebi nedir acaba?
R10 Sizde de Authenticator Girişinde Hata Veriyor Mu?
11
●166
- 09-02-2022, 13:05:511 linke yada profile tıklayınca bende de oluyor her seferinde 2 kere arka arkaya girmeden ilerlemiyor forum. Kaldırmayı düşünüyorum Authenticatoru mobilde gezilmez oluyor forum.Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@EftalBulut; - 09-02-2022, 13:17:39AdministratorBu şekilde olması teknik olarak imkansız.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cookie ve Kullandığınız Browser'ın önbelleğini temizlediğiniz zaman Browser güncelleyene kadar ya da siz önbelleği temizleyene kadar tekrar 2FA sormaz.
@Burti; - 09-02-2022, 13:22:46Şimdi sen yazınca tekrar denedim video çekmeyi bilmiyorum android de ama tarif ederseniz çekeyim. Fotolarda telefon saatine bakarsan üstten. 2 kere 3 kere başarılı girdiniz yazıp tekrar şifre ekranına atıyor.Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama sadece mobilde oluyor PC de normal.


Not: çerezleri komple temizledim halen devam ediyor.

- 09-02-2022, 13:30:22Administratoro halde kullandığınız browser'da cookie ile ilgili bir sorun var. Ya gizli sekme gibi biryerden deniyorsunuz cookie tutmayan ya da cookie ayarlarında bellek tutmuyordur çünkü tek sizden duydum sürekli 2FA sorma durumunu.


