• 05-02-2022, 00:24:06
    #10
    İşin yoksa şahit, paran çoksa kefil ol demişler.
    Fakat bilin bakalım bende ne yok.
    Kendime bile kefil değilim...
  • 05-02-2022, 00:24:40
    #11
    Bana kefil olabilirsiniz arkadaşlar. Şu ibana para atarak bana oylarınızı kullanabilirsiniz.

    TR1234567890abcdefghıijklm
  • 05-02-2022, 00:27:52
    #12
    ismi kalsın hocam, kefil oldugunuz kisinin ismini dahi vermenize gerek yok
  • 05-02-2022, 00:34:48
    #13
    sonuçta burası sanal bir ortam.kimseye ne ön yargıyla yaklaşırım nede güvenirim. sohbeti eder çıakrım.kimseye özelden kaynaşma mesajı atmadım
  • 05-02-2022, 00:38:30
    #14
    Bi hocamızın dediği gibi burada birkaç arkadaşımız var o nedenle herhangi birini etiketleyemeyeceğim.
    Kendime kefilim @Cnkrt2;
  • 05-02-2022, 00:44:28
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @onlinecihan; Kefil kimseye olunmaz ancak en güvenilir isimlerdendir.
  • 05-02-2022, 00:46:06
    #16
    Ponba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @onlinecihan; Kefil kimseye olunmaz ancak en güvenilir isimlerdendir.
    Çok teşekkür ederim o güveni gözünüzde sağlayabildiysem eğer. İyiki varsın ❤
  • 05-02-2022, 00:47:46
    #17
    seyit beye kefilim ama sizin bildiğinz seyit bey değil
  • 05-02-2022, 00:49:03
    #18
    uykuya gitti arkadaş galiba toplantıyı açan