R10 Toplanın | R10+ - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Toplanın | R10+
24
●
822
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Toplanın | R10+
1
2
3
05-02-2022, 00:24:06
#10
AlbaySIMSEK
İşin yoksa şahit, paran çoksa kefil ol demişler.
Fakat bilin bakalım bende ne yok.
Kendime bile kefil değilim...
05-02-2022, 00:24:40
#11
serhat67
Bana kefil olabilirsiniz arkadaşlar. Şu ibana para atarak bana oylarınızı kullanabilirsiniz.
TR1234567890abcdefghıijklm
05-02-2022, 00:27:52
#12
Granny
ismi kalsın hocam, kefil oldugunuz kisinin ismini dahi vermenize gerek yok
05-02-2022, 00:34:48
#13
eyefive5
sonuçta burası sanal bir ortam.kimseye ne ön yargıyla yaklaşırım nede güvenirim. sohbeti eder çıakrım.kimseye özelden kaynaşma mesajı atmadım
05-02-2022, 00:38:30
#14
Cnkrt2
Bi hocamızın dediği gibi burada birkaç arkadaşımız var o nedenle herhangi birini etiketleyemeyeceğim.
Kendime kefilim
@
Cnkrt2
;
05-02-2022, 00:44:28
#15
Ponba
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@
onlinecihan
; Kefil kimseye olunmaz ancak en güvenilir isimlerdendir.
05-02-2022, 00:46:06
#16
onlinecihan
Ponba adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
onlinecihan
; Kefil kimseye olunmaz ancak en güvenilir isimlerdendir.
Çok teşekkür ederim o güveni gözünüzde sağlayabildiysem eğer. İyiki varsın ❤
05-02-2022, 00:47:46
#17
Fatihars
seyit beye kefilim ama sizin bildiğinz seyit bey değil
05-02-2022, 00:49:03
#18
eyefive5
uykuya gitti arkadaş galiba toplantıyı açan
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler