E-Ticaret sitemden satış yaptım adam yok. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
E-Ticaret sitemden satış yaptım adam yok.
10
●
592
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
E-Ticaret sitemden satış yaptım adam yok.
1
2
02-02-2022, 10:12:48
#10
luxurydijital
Çalıntı kart ile ödeme olabilir dikkat edin.
02-02-2022, 10:48:17
#11
canatas
,eğer korona filan olmadıysa bulur belki de başka biri adamın kredi kartını kullanma ihtimali de var kişinin ip numarasını filan bir yere kayıt et yine herşeye hazırlıklı ol derim benim önerim budur.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler